.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئول نمایندگی وزارت خارجه در مازندران:
هیئت دولتی قزاقستان به مازندران سفر می‌کند
شمال نیوز: مسئول نمایندگی وزارت خارجه در مازندران از سفر هیئت دولتی کشور قزاقستان به سرپرستی استاندار منگستائو این کشور به مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر وزارت امور خارجه در مازندران، محمد جواد عیسی نیا اظهار کرد: سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب، بر استفاده از ظرفیت وتوان دیپلماسی در جهت  توسعه پیوندهای راهبردی و گسترش همکاری و مشارکت با کشورهای منطقه و جهان بویژه همسایگان در زمینه های اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: افزایش مناسبات و همکاری های اقتصادی و فرهنگی با کشورهای حاشیه دریای خزر با هدف معرفی ظرفیت های اقتصادی استان و توسعه صادرات و تسهیل روابط بازرگانی و گردگشری در دستور کار و مورد تاکید استاندار مازندران قرار گرفته است.

عیسی نیا بیان کرد: قزاقستان، علاوه بر مشترکات تاریخی و فرهنگی با ایران، دارای موقعیت ممتازی در معادلات اقتصادی و سیاسی منطقه است.

وی گفت: جهت افزایش سطح همکاری بین مازندران با کشور قزاقستان در حوزه های خدمات فنی و مهندسی، کشاورزی، علمی و فرهنگی، نفت و گاز، حمل و نقل هیئتی بلند پایه و تجاری به سرپرستی آلیک آیدار بایف استاندار منگستائو قزاقستان شنبه آینده به مازندران سفر می کنند.

مسئول نمایندگی وزارت خارجه در مازندران بیان کرد: معاون سرمایه گذارخارجی، رئیس مرکز همکاری بخش خصوصی و دولتی، مدیرکل صنعت، توسعه و نوآوری، مدیرکل سرمایه گذاری و تجارت، مدیرکل شرکت گاز، مدیرشرکت خدمات نگهداری تجهیزات دریایی، مدیرعامل راه آهن، مدیر بندر بین الملل آکتائو، مدیر صدا و سیما، مدیرعامل مجتمع نفتی آرسنال متال و جمعی از دستیاران و روسای شرکت های خصوصی در این سفر استاندار منگستائو را همراهی می کنند.

عیسی نیا گفت: از جمله اهداف این سفر، عملیاتی کردن مجموعه توافقات و تفاهمات حاصله بین دو استان در گذشته و تعیین کمیته اجرایی در جهت تحقق نیازمندی ها و رفع موانع بروکراسی پیش روی تجار و صادرکنندگان دو استان است.

وی افزود: در پی سفر وزیر روابط بین الملل و اقتصاد خارجی آستراخان، ژیلکین استاندار آستراخان نیز ابراز علاقه کرده تا در نخستین فرصت در ماه آینده به همراه جمعی از تجار، بازرگانان و مدیران دولتی به مازندران سفر کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 اسفند 1392
امید است آندسته از مسئولینی که یکسره تبل ناامیدی و یاس بر اقتصاد و برنامه های استان میکوبند از فرصتهای اینچنین بیشتر استفاده کنند فرصتها بسیار کوتاه و فرار است وقتی زمینه حضور دیگر کشورها با پای خودشان فراهم میشود باید اتحاد همدلی و برنامه ریزی داشت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.